Mijn collega’s

Martien Dresselhuys

martien-dresselhuys

Met zorg geselecteerd, Algemeen Directeur Martien Dresselhuys:
“Voordat een klusbedrijf toetreedt tot onze organisatie, bezoek ik hem altijd eerst thuis. Zodat ik zelf kan beoordelen of hij is wat u zoekt: een nette kerel met twee rechterhanden die het fijn vindt bij u thuis iets moois te maken. Van huis uit hebben al onze klusbedrijven een specialisme, maar vanwege hun brede interesse en ervaring hebben ze gekozen voor het afwisselend werk als allround klusbedrijf. Onze klusbedrijven voelen zich verantwoordelijk voor onze goede naam. Vandaar dat we worden aanbevolen door landelijke partners, dat klanten ons vaak bellen voor een vervolgopdracht en ons bij hun kennissen aanraden. Niet voor niets staat ons logo voor een tevreden klant"!

Deze week stellen wij enkele van de bij Uw Rechterhand aangesloten klusbedrijven aan u voor:

Guy Elyn

Kwaliteit voorop.  Zaakvoerder Guy Elyn:
"Zoals al onze klusbedrijven, ben ik ook zelfstandig. Dit betekent dat ik veel persoonlijke aandacht en service geef aan de klant. Ik probeer goed uit te vinden wat de klant precies wil. Als een klus goed wordt uitgevoerd en er komen door mond-tot-mond reclame meerdere klussen uit voort, hebben mijn collega's daar misschien ook weer wat aan.

Jeffrey van Houcke

Jeffrey van Houcke

Goede service en kwaliteit, zaakvoerder Jeffrey van Houcke: “Denken in mogelijkheden en niet in bezwaren, geen problemen maar uitdagingen, samen komen we verder!. Dit geldt voor mij zowel richting de klant als naar mijn collega’s van Uw Rechterhand. Het is fijn dat ik altijd kan terugvallen op hulp en know how van een collega-rechterhand. Wilt u mijn mening dan geef ik die graag! Kiest u vervolgens voor iets anders respecteer ik dat even goed. Over smaak valt immers niet te twisten. Of toch? Om van mijn hobby mijn werk te maken is de beste beslissing uit mijn hele carrière.”

Jozef, Kevin en Tom

Jozef de Roover

Allround is ons plezier en uw voordeel, Zaakvoerder Jozef, Kevin en Tom 
“Bijna alle klussen bevatten verschillende soorten werkzaamheden. Bij het leggen van laminaat, kunnen wij ook de deuren inkorten. Bij het monteren van een elektrisch zonnescherm, sluiten wij deze ook aan. Bij het plaatsen van een tuinhuis kunnen wij ook voor de fundering zorgen.
Voor de klanten is het grote voordeel dat zij (en wij) niet op de volgende specialist moet wachten.

Renzo en Francesco

Renzo-Fransesco

Goed gereedschap is het halve werk zaakvoerders Renzo en Francesco:
“Wanneer men vraagt naar onze verlanglijstjes is het antwoord altijd: gereedschap! Onze laatste aanwinst is een lasermeter waarmee wij nu alles opmeten. In het begin twijfelden we wel en controleerden we alles nog lekker ouderwets met onze vertrouwde meetlatten. Nu wij overtuigd zijn van de nauwkeurigheid en tijdswinst gaan wij nooit meer zonder op pad”.

Wim Peters

"Details zorgen voor perfectie, maar perfectie is geen detail. Alle werken die Wim Peters uitvoert, doet hij met de meeste zorg, alsof hij ze thuis voor zichzelf zou doen. Ervaring en streven naar die perfectie zorgen er steeds voor dat een goed eindresultaat wordt bereikt.

Van een huis een thuis maken, is de kroon op zijn werk. Als de mensen tevreden zijn, dan pas, is Wim dat ook. Een tevreden klant is het hart van de onderneming en bepalend voor een goede reputatie.

Schrijnwerker Wim Peters staat centraal voor kwaliteit, beantwoorden aan de verwachtingen van de klant."

.

Thomas Peeters

Alles valt en staat met een goed plan, zaakvoerder Thomas Peeters:
“Waar plaatsen we de deur in die nieuwe muur? Hoe breed moeten de voegen worden? Klanten vragen mij van alles en ik vind het prachtig om met ze te kunnen meedenken. En wil ik net even iets meer weten of kan ik extra handen gebruiken, dan bel ik gewoon een collega-Rechterhand. De afwisseling in mijn werk geeft me veel voldoening".

Jef Van Den Bogerd

Over uw smaak valt niet te twisten, klusbedrijf Jef Van Den Bogerd: “Ik hoor vaak de klacht dat de klant verplicht is bij diegene materialen
te kopen die ook zorgt voor de plaatsing of installatie. Vanwege ieders smaak vind ik het veel praktischer dat klanten alle zichtbare materialen
als tegels, sanitair, behang, verf zelf kopen. De onzichtbare materialen als lijm, leidingwerk, kit koop ik zelf daar ik met bepaalde merken goede ervaring heb.
Zodoende sta ik garant voor een smaakvol en perfect resultaat”.

Dominique Roggeman

Dominique-Roggeman

Garantie in de praktijk, klusbedrijf  Dominique Roggeman:
“Wij worden door landelijk zeer gerenommeerde bedrijven en bouwmarkten aanbevolen voor het uitvoeren van allerlei klussen bij hun klanten. Dit commerciële belang heeft bij ons prioriteit 1 en zorgt in de praktijk ervoor dat wij onvolkomenheden zonder onnodige discussies bij voorkeur binnen 48 uur oplossen. Wanneer er onvolkomenheden zijn, vinden klanten het heel prettig dat zij ons landelijk kantoor kunnen bellen, waarna deze direct aan de slag gaat en borg staat voor een oplossing”.

Rony Dobbelaere

Voor al uw klussen in huis: Zaakvoerder Rony Dobbelaere: "Is uw huis ook nooit af? Geen zin om het zelf te doen? Of toe aan iets nieuws? Ik kom het voor u doen. Op de manier die u wilt, met mijn vakmanschap. Het leukste vind ik om samen met de klant ideeën uit te wisselen en iets unieks te maken. Maar ook voor het leggen van vloeren, klein behang en schilderwerk, deuren afhangen, gyproc plaatsen, traprenovatie, kasten monteren, kleine sanitaire zaken, raamdecoratie en zonwering en nog veel meer sta ik voor u klaar. Ik vind het belangrijk dat de klant op zijn/haar gemak is en lever geen haastwerk. Ik neem liever de tijd zodat het resultaat mooier is. Ik ben betrouwbaar, geef eerlijk advies en lever kwaliteit."

Ronny Van Gorp

Ronny-Van-Gorp

Op de hoogte, zaakvoerder Ronny Van Gorp:
“Duidelijke afspraken maken, deze nakomen en even bellen als dat niet lukt. Een kleine moeite van mijn kant, een groot plezier voor de klant. Mijn dag is weer helemaal goed als een klant het landelijke nummer draait en speciaal naar mij vraagt. Dat gebeurt regelmatig. Meestal zijn dat klanten die ik al eens heb geholpen of bekenden van hen. Dat hoor ik dan om een uurtje of zes, als mijn werk erop zit en de telefoondienst mij de gegevens toestuurt. Handig, want zo word ik overdag niet gestoord terwijl ik op het dak sta of in de kruipruimte zit".

Didier Bouilliart

Didier-Bouilliart

Goede service, zaakvoerder Didier Bouilliart:
"Zoals al onze klusbedrijven, ben ik ook zelfstandig. Dit betekent dat ik veel persoonlijke aandacht en service geef aan de klant. Ik probeer goed uit te vinden wat de klant precies wil. Als een klus goed wordt uitgevoerd en er komen door mond-tot-mond reclame meerdere klussen uit voort, hebben mijn collega's daar misschien ook weer wat aan. klanten kunnen immers door het landelijk bereik van Uw Rechterhand altijd bij ons terecht. Het is fijn te weten, dat nieuwe klanten dan terecht kunnen bij een collega, die bij dezelfde organisatie aangesloten is".

Steven de Rybel

Deskundigheid troef, zaakvoerder Steven de Rybel:  
"Ik heb een brede technische opleiding en een geweldige praktische intuïtie. Bovendien houd ik mijn vakliteratuur heel goed bij. Dat maakt dat ik niet snel voor verrassingen kom te staan. En omdat ik mijn vak versta en creatief ben in het vinden van oplossingen, krijg ik veel van mijn opdrachten via mond-tot-mondreclame.”
Onderling wisselen wij als collega's ook informatie uit, zodat wij allemaal op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen".

Luc Jacobs

Klusbedrijf-Luc-Jacobs-1

Geen dag is hetzelfde, zaakvoerder Luc Jacobs:
“Klussen is een heel oud beroep en een vaak gehoord motto is “jong geleerd, oud gedaan”. Echter het vak is iedere dag anders, door nieuwe gereedschappen, verbeterde materialen, ieder huis is anders, zo ook de smaak van iedere klant. Hierdoor is het iedere dag weer een uitdaging oplossingen te bedenken en te zorgen dat ik top kwaliteit kan leveren voor een redelijke prijs”.